Blogger Layouts

my blog my rules

Clip Art

my furry :)


Friday, January 4, 2013

FNA :)

assalammualaikum. heyyooo!! :D.
lama tak menaip aih. qasa kaku plak haha (cheq owg kedah pure!).

erm, aqi ni tadak ceqita pa sgt lah. tp just tetiba 'ter'fikir nak tulis pasal budak sorang nih.
FNA :)
FNA nih aku punya BFF . dari sem1 aku kenai dya. dya nih gegila orangnya -..-'. haha. TAPI aku pown gila jugak T_T. aku senang kawan ngn dya. dya tak penah nyusahkan aku walawpown dye salu kata diri dye tu nyusahkan aku. aku pown ta paham. :/. ILOVEYOU SYG!

terbuktikan dya gila. haha
dya nih ego tinggi. tapi aku punya ego lagi tinggi. (nak menang jugak). ateen bg aku menang nah kali nih. haha. dye manja hihi. dya baik. dya pandai berlakon -..-. 
BTN
walaupun dulu masa sem2 kami pernah jauh kejap. tapi aku tak kesah. aku tetap syg dya doe. aku pown tataw knp aku pown boleh syg sgt3 kat dya. haish. tep2 hari aku mesty mcg dya, bbm dya. (rindu katanya kalau tak bbm). hehe. *malu.. tutup muka.

tep2 hari jugak aku pown rindu sgt3 kat dya, la ni kami jauh. dya shah alam aku lak sungai petani. posting sebulan. asa mcm setahun tak jumpa :'(. *tahan ayaq mata.

sem2
gambaq kat atas tuh masa sem2. aku asa kami tak rapat sgt masa nih. aku try nak tarik dya balik. tapi aku ni bukan sapa2 kan :').. *tahan ayaq hidung plak. 
aku asa dya bahagia ja aku tak kawan ngn dya. dya pown asa bnda yg sama. (sama2 ego tinggi). *tutup mata ngn tgn. 

FNA: baik, manja, nakal, ego tinggi, gila sikit, (nak taw yg len ag leh lah kol aku okay. haha) *jual kawan plak....

US :)
doa aku sentesa ngn kau syg. tak kira kita jauh ka dekat ka . haha. jangan lupa utk rindu aku :'). aku kat sini selalu egt kau. selalu mimpi kau. :').. BFF never end!
my uptown girl :D
ILOVEYOU! IMISSYOU! TAKE CARE! :').. (don't stop saying that to me :'))
 

*psst: jgn gtaw FNA kata aku curi gambaq dya haha.. ;) wink wink




:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers