Blogger Layouts

my blog my rules

Clip Art

my furry :)


Wednesday, May 16, 2012

nice day *melaka here i come


nampak muka happy tersebut? ya aku sekarang nih dalam mood happy sampai 
taleh nak tidoe :D coz uh la gatai nak update blog hihihi.
okay:) sebenaqnya hari ni aku nak pi MELAKA ngn kwn2.
ENJOY! *bwu hbeh final la katakan

bertolak mybe pg. harap2 aku bangun awal -,-' haha. dari KEDAH 3 owg. aku, syud ngn aaisyah.
singgah IPOH amek si mimi awesomee :D
then, stop kat KEYYEEL plak nak amek si naughtjozer tuh. haha
 dari AS nk ke MELAKA FANA :) cakap juz 8 jam mungkin. haha
tapi aku asa kami bukan ag 8 jam. mesty lebih 10 jam la gamaknya. adoyaii.
sampai MELAKA mesty terbongkang la semua jwbnye. haha

pape hal. nnty sampai MELAKA aku nak naek cruise uh. *abah suoh okay.
harap2 perjalanan kami lancar. kita hnya merancang , tuhan yg menentukan. right? huhu

tetibe rasa ngntok plak. okay la. nak tidoe dulu * tidoe dlm senyuman :D
nnty aku update pasal MELAKA haha.. nyte peeps.
LOVE U OLLS <3

da selalu pegi nih :)
tp nk pg lagi sekali. muahaha

nampak mcm menarik . right?
:). kita tggu esok 

Daisypath Anniversary tickers

:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers