Blogger Layouts

my blog my rules

Clip Art

my furry :)


Tuesday, November 29, 2011

STEREO HATI ^^,

diHARI yg agak panas. SAYA xtaw nak buat apa apa. (buhsan tahap)
so dgr lagu jah. HAHA. 
nak taw lagu apa?
ANTARA NYA:
kalaw nak dgr. TEKAN je kat lagu uh keyh =)

ha! satu lagi LAGU bez
shukew lagu nih. ha. DALAM makna dye nih. HAHA. mesti dgr
then, SAYA pown mcm tertanya-tanya dalam MELAYU macam mana yer. bez k x. HAHA
so, SAYA pown berTANYA kpd pak cik GOOGLE translate. HAHA
pak cik GOOGLE jawab ni hah. HUHU

hati saya adalah stereo
ia mengalahkan untuk anda supaya mendengar berhampiran
mendengar pemikiran saya dalam nota setiap.
membuat saya radio anda
menghalang saya apabila anda merasa rendah
melodi ini adalah bertujuan untuk anda
jadi menyanyi bersama-sama dengan stereo saya

ape ape pown boleh la. HAHA. 
sweet an an an?
cube try nyanyi tgok. HAHA.
k take ur time =,=
HEHE ^^,

mood:buhsantahaptatawnakwatapew-,-'
Daisypath Anniversary tickers

:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers